Walt Disney kūrybiško darbo metodas

Walt Disney metodas sukurtas žmogaus, kuris mokykloje nepasižymėjo ypatingais gebėjimais, vėliau patyrė keletą bankrotų, tačiau tapo vienu sėkmingiausių pasaulio kūrybinės industrijos verslininkų.

Šis žmogus išsprendė savo problemas naudodamasis savo vaizduotę.

Kūrybiškumą Voltas Disnėjus vadina vaizduotės inžinerija, tai yra svajonių, fantazijų ir vaizduotės pavertimu realybe.

Svajotojas.

Šio tipo galvoje sukas fantazijos, norai, nuojautos, drąsios bei absurdiškos idėjos be jokių apribojimų ar kritikos.

  • Jos neturi būti cenzūros.
  • Nėra nieko absurdiško ar kvailo.
  • Visi dalykai yra įmanomi.

Norėdami tapti svajotojais, paklauskite savęs:

  • Jeigu turėčiau magišką burtų lazdelę, kuri sukurtų tą, ko aš norių – ką aš sukurčiau?
  • Kaip tai atrodytų?
  • Kaip jausčiausi turėdamas tą daiktą?
  • Kokią labiausiai absurdišką idėją galėčiau sugalvoti?

Realistas.

Visas sukurtas svajotojo idėjas paverčia į kažką realaus ir įvykdomo. Jis turėtų pabandyti išsiaiškinti, kaip jos turėtų veikti realybėje, jas atrinkti ir tvarkingai suskirstyti.

Norėdami tapti realistais, paklauskite savęs:

  • Ką aš galiu padaryti, jog tai veiktų?
  • Kokios yra šios idėjos funkcijos?
  • Kokia yra idėjos esmė?
  • Koks yra idėjos principas?
  • Kaip galiu šią idėją paversti kiek įmanoma realistiškesne?

Kritikas.

Užsidėjus šią kaukę reikėtų ieškoti kiek įmanoma daugiau spragų ir „skylių“ idėjoje, tapti savo idėjos advokatu.

Norėdami tapti kritikais, paklauskite savęs:

  • Ar tai geriausią, ką galiu padaryti?
  • Kas pagerintų šią idėją?
  • Ar joje yra prasmės?
  • Kaip produktas atrodys klientui?
  • Ar ši idėja yra verta mano laiko?
  • Ar galiu ją patobulinti?

…Ir komandinis darbas.

Norint pagerinti savo komandinį darbą, Voltas Disnėjus suskirstė idėjas į tris kambarius. Svajotojų, realistų ir kritikų. Kritikų kambarys buvo mažas, esantis po laiptais, ši erdvė buvo labai privati, kadangi ten buvo diskutuojama be tabu.

Visi žmonės ir jų idėjos keliaudavo po kambarius, tiek eilės tvarka, tiek grįždamos – taip idėja šlifuojasi iki galutinės.

Walt Disney metodas unikalus tuo, jog jį taikant buvo sukurta didžiulė pramogų imperija, kurią žino ir nori pamatyti kiekvienas pasaulio vaikas.