Debesylos elevator pitch

Dienos tikslas: 1605 žodžiai. Parašyta: 171.

Yra tokia pradedančių verslininkų praktika sugalvoti būdą, kaip pristatyti save per 15 sekundžių. Kitaip tariant – kas, jei įliptum į liftą kartu su persona X ir reikėtų save pristatyti? O dievai, o dievaičiai, ką daryt!

Žodžiu, išbandžiau šią techniką.

Iš jos nulis naudos. Ar, jei ne nulis, tai bent visai netoli.



„Laba, darau eksperimentą ir reikia tavo pagalbos. 
Tu skaitei tinklaraštyje įrašus? Jei perskaitytų yra bent 3, tuomet tau užduotis: Vienu sakiniu apsakyk Debesylos temą.“

Štai, ką man atsakė skaitytojai:

  • Pagalba įgyvendinant savo siekius.
  • Patarimai ir motyvacija, kaip gyventi paprasčiau.
  • Kaip gyventi naudojant mažiau jėgų vardan geresnio rezultato.
  • Kitoks požiūris į žmogaus kasdienybę.
  • Asmeninis tobulėjimas, geresnis pažinimas savęs, atsakymų į tam tikrus esminius klausimus gavimas.
  • Kitokio nei įprasta požiūrio į gyvenimą skatinimas.

Ir gavau:

Debesyla – tiems, kurie siekia savo svajonių bei tikslų, kuria kažką neįtikėtino, siekia gyventi naudingiau ir nori visą tai pasiekti lengviau.

Trumpesnis:

Debesyla – tiems, kurie siekia savo svajonių, kuria kažką neįtikėtino ir nori gyventi lengviau.

…Kokia iš to nauda?

Ar tikrai, Lietuvoje, interneto amžiuje, svarbūs tokie velniai?

Nebent jei pats nežinai, kuo užsiimi?